snowglobe eylemm09 başta uyuyo zaten gerek yok ama önemli olan tutması . kızım 1 aylık oldu tutmuyo ve çok zor böyle
filizkaplan eylemm09 ben bi gün hastanede kalmıştım o sıra vermedim zaten sürekli uyuyordu eve gelince her fırsatta verdim öylelikle tuttu emziği
Daisyy000 eylemm09 İlk çocukta çok geç verdim oda zaten çok istekli olmadı. Emzik niyetine beni kullandı ve o süreçte resmen mahvoldum. Nasip olurda 2.olursa doktor karnımdan çıkardığı an ağzına emziği vericem ahahahah😅
esraserdar34 Daisyy000 sizinle aynı durumdayım ilk bebeğim de pinpirikli davrandım bide doktor ilk 1 ay verme yoksa meme reddi olur dedi onu dinledim vermedim sonra bi sürü emzik aldım hiç birini tutmadı beni emzik olarak kullandı. Emzirmekten bıkmıştım artık ağzından çıktığı gibi viyak viyak. Şimdi 36 haftalık hamileyim bunun emziği hazır ilk emzirme gerçekleşsin hemen emziği yapıştırcam inşAllah 😂
Babymom07 eylemm09 ben hastaneye koymadım ya zaten bir sorun olmazsa ertesi günü eve geleceğiz evde vermeyi düşünüyorum
ozlemprlk16 eylemm09 ben ilk bebeğime hastane gecesinde vermiştim hemşireler 2 saatte bir emzirme önermişti ama benim kız hiç memeden ayrılmak istemiyordu bu yüzden verdim hemen de tuttu zaten
aslanbeyy Eve geldik ikinci gün alt değiştirirken kurtarıcı olduğunu farkettik susturucu niyetine kullanıyorum şuanda 😄 alt değiştirirken , çok aç ise mama hazırlarken vs
nazel123 Kızım da kolik olduğunu farkedince verdim meme reddi yaptı sonra çok uğraştım emsin diye ama bıraktı sütümü sağdım altıncı aya kadar öyle verdim. Bunda doğar doğmaz mı versem bilmiyorum ya meme reddinden çok korkuyorum emsin istiyorum artık
akdmiremmm eylemm09 bende vermeyi istiyorum çantama da koydum meme emen çocuk çok hoşuma gidiyor inşallah da tututar bebeğim
nazel123 eylemm09 emzik biberon için öyle diyorlar bilmiyorum valla ilkinde zorlandım şimdi korkuyorum vermeye aldım ama 😂