Sevcan62 ay inşallah 🙏 diğer doğumum gibi bunda da insanlara moral olacak pozitif bir sezaryen hikayesi yazarım, bir tane oğlum var 4 yaşında şu an aklım onda daha çok ona yetebilecek miyim ona yetersem miniğe yetişecek miyim bir sürü şey düşünüp duruyorum ilkinde öyle değil arkanda bıraktığın bir çocuğun yok rahatsın sadece ilkinde aklın oluyor ama ikincide ikisini de düşünüyorsun