Sevinc-Berna87 Kızlar 35+5 de Bebegim 3175 Kg dı Şuan sizce Kac kilo olmuşdur 37+5 de hastanede randevüm var Cuma günü ona göre ya suni sancı ile dogum olacak bebek iri oldugu icin yada Sezerya günü alınacak beni aydınlatırmısınız ne yapiyim sizce
snowglobe Sevinc-Berna87 tek bildiğim ultrasona güvenmeyin. İki kızım var. Biri 38+5 te 3200 dediler 2400 doğdu . diğeri de 36+2 de 3200 dediler 2650 doğdu.
Sevcan62 Sevinc-Berna87 doktorum bana da iri diyor iki hafta önden gidiyor diyor ama erken almakla ilgili bir şey söylemedi 36. Haftada 3200 olmuştu 37+3 deyim gidicem yarın
Gayecik Sevinc-Berna87 canım merhabalar ne irisi ben ilk çocuğumu 37+1de doğurdum 52 cm 3500kg doğdu normal doğum istiyorsan eğer sakın vazgeçme sezeryanlık bir kilo değil
Sevinc-Berna87 snowglobe 3 farklı doktor farklı ultrason cihazıyla aynı ölcdü ama bilemem tabikide yine ama.bebegimin iri bi bebek oldugunu diyorlar
Sevinc-Berna87 snowglobe evet seninki bayagı bi oynamış benim ilk oglanda 2700 dediler 4 kilo üstü dogdu ne bileyim valla yaaa🤣🤣
Sevinc-Berna87 Sevcan62 haber edermisin bana canım benimde cuma günü ransevüm kontroll icin planlı sezeryanmı olucak yoksa normalmı senin ? benim dogum normal olacak ve önceki dogumum sezeryan oldugu icin risk almak istemiyorlar
Sevcan62 Sevinc-Berna87 benim ilk gebeliğim canım sezeryan olacak mecburi hem makat gelişli hemde suyu az haber veririm tabiki sağlıkla gelsinler de nasıl geldiklerinin önemi yok ya su azlığı beni endişelendiriyor dedi doktor korkuttu beni
Sevinc-Berna87 Sevcan62 o yüzden sana bisey dememişdie çünkı sezeryan olucaksin normal dogum olmicak ya canim ben normal istedigim icin bana iri diyor
Sevcan62 Sevinc-Berna87 normal düşünüyorduk işte canım mecburi sezeryana döndü sağlık olsun ya sende hangisi uygun olursa onu yap