Cnsnsns canım dün bir gebenin günlüğü sayfasında denk geldim. Yumurtlamadan 1 gün sonra göbek deliğinin 4 parmak altına diyordu sanırım baskı uyguluyormuşsun. Bebegin tutunmasını kolaylaştırıyormuş. Tam detaylı bilemiyorum ama instegramdan sayfasına girip bi bak istersen