Kızlar 2 hafta önce kendi ozeldeki dr umda sesli olarak kalbini duyamadım. Ama atıyor demişti neyse 3 gündür grip oldum öksürme falan olunca bir endişe oldum hani acaba bişey mi oldu veya sesli duyamayinca içim rahat etmedi . Kendi dr uma da daha gitmeme vardı muayenesi de dolu gözüküyordu bende evin yakınındaki başka özel hastaneden randevu aldım . Sesli duydum iyiymiş Allah’a şükür . Birkac tahlil istedi rutin idrar glukoz vs sağlık ocağında yaptır bakalım sonuçlara dedi. 9 gün içinde gidersem tekrar para ödenmiyor ya . Şimdi ben bu tahlilleri sağlık ocagimda yaptırıp Dr a götürsem mi 9 günüm var hem tekrar ödeme yapmayacağım.
Ama kendi ozeldeki dr um da 8 haftalıkken gel kalbini duyarız demişti . Dünde 8+0 çıktı ölçümde . Şimdi kendi Dr uma ayıp olur mu kayıtlarda görür mü . Asıl kendi Dr umdan devam edeceğim zaten doğumu kendisinde yapmak istiyorum kendisi tahlilden vs bahsetmedi hiç bu arada . Sizce ne yapsam ? Asıl devam edeceğim Dr uma ne zaman gitsem ?