Kayraninnannesi 19 Haftalık hamileyim karın ağrım ve mide ağrım var iştahım yok.. aynı şikayetler ablamdada vardı o atlattı dünden beri annemde de aynı şikayetler var ve ishal olmuş afedersiniz. Çok kötü değilim sadece ağrım var biraz acile gitmeli miyim sizce? 😟
Sevcan62 Kayraninnannesi evet salgın var keşke dikkat etseydiniz uzak dursaydınız ablanızdan geçirenler ağır geçiriyor siz durumunuza göre bakın kötüleşirseniz hemen gidin ilaç falan verirler belki
Asi_07 Kayraninnannesi mide gribi diye bir salgın var malesef isal bulantı kusma baş ağrısı gibi şikayetlerle başlıyor
Kayraninnannesi Sevcan62 ne iyi gelir acaba.. zar zor kahvaltı ettim 2 günde karnım küçüldü 19 haftalık hamileyim 😟 pek birşey yiyemedim
Sevcan62 Kayraninnannesi ishale patates iyi geliyor kahve telvesi de ama kahve hamilelikte aşırıya katılmaması gereken bir şey yoğurt yiyin bol bol düzelir bağırsaklarınız
babygst Kayraninnannesi kesinlikle var ya birden ter basması bakıyorum kusma ve sonrası ishal geliyor Allah şifa versin hepimize
rizelianne Kayraninnannesi var var hastaneler hep bu şikayetler ile dolu. Bende yeni doğum yaptım bana da bulaştı elim kolum kalkmıyordu. Gittim serum taktılar o iyi geldi yoksa çok kötüydüm
Yusufun_Annesi22 Kayraninnannesi sudan geliyor galiba bu salgın bende atlattım dışarı çıkmadığım halde Allah’tan oğlumda olmadı öyle böyle değil ishal kusma mide krampi serum taktırdım bir kere
Yusufun_Annesi22 Emel5805 yemeklere evet bazen çeşme suyu koyuyorum çay damacana suyu arıtma yok bizim
iremsevinc Kayraninnannesi evet saşgın var işgale cevirdiği zaman 3 gün hastanede yattım kanda enfeksiyon falan çok cıkmkştı yatınca topladım kendimi
Leylaaa_46 Kayraninnannesi dün bende bir anda karnım ağrıdı sanki sancım varmış gibi ishal başladı . Anladım . Dün çok kötüydüm