Hifaakim xEndless bilmiyorum ki canım çok silik böyle üzüldüm direk çıkmayınca normale adet günğme kadar çok yapardım bu ay kesin gibiydi ve erken gebelik testi olsa direk kırmızı çıkardı diye düşünüyorum
xEndless Hifaakim Sonuç olarak ikinci çizgi çıkmış canım.. ilk 5 dk içinde 2. Çizgi çıktıysa koyu olup olmaması önemli değil. Ayrıca üzme kendini sıkma canını olmazsa bidaki ay olur yine denersiniz
xEndless Hifaakim Evet var görünüyor canım istersen testi tekrarla emin olmak istersen de kan ver direk
Hifaakim xEndless memleketteyim ve imkanım yok testi istanbldan getirmiştim 1 haftaya regl olmassam kan veririm
xEndless Hifaakim Bende test yaptım iki çizgi çıktı şok oldum sonra gidip kan verdim özelde 4,52 çıktı sonuç
simge201 xEndless yaptım vallla kıpkırmızı çift çizgi çıktı🥹🥹 Hamileyim bende. İnşallah kalp atışını da duyarız 🌺
xEndless Hifaakim 4,52 çıktı 5 altı negatif ama daha önce de orda kan verdim ve hep 1,2 çıkıyordu gebelik olmadığında