Socak300 Daha önce baktırıyor muydunuz? Ben aylık kan aldırıp baktırıyordum. Yükseldiğini gördüğümüz an ilaca basladim. Doktorum önemli olduğunu, bebeğin beyin gelişimini etkilediğini söyledi. İlk trimesterda 2.5 sonrasında 3.00′ün altında olması gerekiyormuş. Benim 28. haftamda yükselmişti. 3.62 ile ilaca başladım. Şu an 50 mg ilaç kullanıyorum. Siz de ihmal etmeyin kullanın ilacı, çok önemli.