Ozgeyaman0101 Merhaba güzel anne adayları 3 aylık hamileyim 13.haftam bitti ben gebeliğe başlangıç kilomdan 3 kilo vermişim ama sağlıklı besleniyorum sadece şekerim olduğu için ekmeği filan kestim yinede bebek için olumsuz durum oluşturur mu başına gelen varmı
Seliiiiiiiiin Ozgeyaman0101 merhabalar bende 11+1im bugün ve başlangıca göre 3 kilo vermişim. İlk aylarda bulanti ve kusmadan dolayı verilebiliyormus ama az az ve sık sık yememi söyledi doktorum. Bundan sonraki süreçte bebek besini bizlerden alıyor çünkü beslenmek şart
gktgmom Ozgeyaman0101 ben ilk 3 ay hiç kilo almadım sonrasında almaya başladım bebek kilo alır sizin kilo almanızla alakalı değil bu arada en son 29. Haftamda 15 kilo almıştım şimdi 35. Haftamdayım kaç oldum bilmiyorum ama kesin almışımdır sizde alırsınız kesin sonradan
Mrvsmt2502 Ozgeyaman0101 lkn4 ay hep kustum 3 kilo vermiştim. Neticede bebeğinizin gelişimi iyiyse problem değil. 3700 doğdu benimki
Ozgeyaman0101 Seliiiiiiiiin evet bende bebek beslenmez mi acaba diye tedirgin oldum ama bebeğe yarayacak şeyler yiyorum bende soracağım bakalım teşekkür ederim 🥰
e_blue_sky_a Ozgeyaman0101 ekmek tamamen kesmek olmaz. Ekmek yemeniz gerekir. Belki sabah 2aksam 1dilim. Akşam olmasa da olur ama sabah 2dilim. Ekmek yememek çok kilo verdirir. Tmm kilo almayın her ay 1kg o da bebeğe ama kilo da vermemek gerekir. Mesela 50iseniz 58 ile doğuma girersiniz 8kg gider hemen doğumda
Ozgeyaman0101 e_blue_sky_a evet yemiyorum derken beyaz ekmek yemiyorum 1 dilim tam buğday veya Çavdar ekmeği yiyorum
Rabia97 Ozgeyaman0101 kilolu hamile kaldım ve 14.haftadayım hamile kaldığım kilodayım doktorum 24.haftaya kadar 5 kğ vermemi önerdi çok sağlıklı beslenmiyorum daha doğrusu beslenmiyorum buna rağmen kilo veremiyorum diyetisyene gideceğim 24.haftaya kadar bebek anneden alıyormuş alacağını
Mom168 Rabia97 tiroidlerinize baktırdınız mı? Bende 10.haftaya kadar hiçbir şey yiyemiyordum sürekli istifra ediyordum ama kiloda vermiyordum 11.haftamda kan tahlili sonucunda tiroid hapına başladım şuan 12.haftamdayım 2,5 kilo vermişim
e_blue_sky_a Ozgeyaman0101 yani bilemiyorum. Allah sağlıkla kavuşmayı nasib etsin. Benim doktorum hiç kilo alma veya ayda en fazla 1kg al. Ama zayıflama olmaz kafasında idi. Gebelik şekerim vardı. Her ay 1kg aldım. 8kg aldım toplamda. Doğum olur olmaz gitti. Sezaryen kanaması da baya kilo verdirdi
sltn2686 Ozgeyaman0101 evet normal ama önemli olan boyunuz kaç ve kaç kiloyla başladınız fazla kilolu başladıysanız normal zaten
Fatmaacylnn Ozgeyaman0101 bende zayıfladım 4 kilo verdim bebeğim de hiç bi sıkıntı yok ama doktor gayet iyi olduğunu söyledi hemde ona rağmen bebeğim 1 hafta önden gidiyormuş o yüzden sıkıntı etmeyin 💕