Son adet tarihim 24 Ekim şimdiye kadar hep bu şekilde kontrollerim yapıldı. Herşey yolunda haftasıyla uyumlu ilerliyordu. Son bir haftadır günlük nst ye giriyordum normalde bugün yatış için konuşuldu hafta boyunca. Bugün bebeğin 39+2 olduğunu söylediler. Birden bire 2 hafta geriye attılar. Ne yapmam lazım. Herkes beklememi söylüyor bebeğe bişey olacak diye korkuyorum. Gün içinde asla hareketlerini hissetmiyorum kasılma hariç gece hareket ediyor sadece. Şimdi günü geçti bişey olacak korkusuyla beklemem mi lazım ne yapmalıyım herkes beklememi söylüyor