RBurcu Neso3101 merhaba 0-40 arası düşük kolestaz dedi 🙏 ilaç kullandım Ama ben erken doğum yaptım ilacı az kullandım İlacı kullanırken kaşıntım gecmemisti. Ama doğumdan sonra geçti çok şükür 🙏