34+2 günlük hamileyim 2 hafta önce gittiğimde bebek doğum pozisyonu almıştı bir sıkıntı yoktu açılma felan yani. Dün gittiğimde bebeğin ayakları aşağı inmişti. Nstye bağlandım bir sorun görmedi.acaba sonradan yne döner mi bebek böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?