ozgeege Arkadaşlar merhaba karataş hastanesine başladım acilden giriş yapınca tesadüf eseri Gülizar Yeşilkaya hanıma sıra verdiler şimdi ikinci muayenem için Gülizar hanıma gideceğim fakat tam kendisini çözemedim Gülizar hanıma giden var mı aramızda arkadaşlar gidenler memnun mu 🙈
Eminel ozgeege Ben arzu hanıma gidiyorum ancak gülizar hanımın da yoğun olduğunu duydum, ancak ilgi alakası konusunda bilgim yok
ozgeege Mkrrm bende 7 + 3üm Gülizar hanım da tatlı dilli ilgili bir doktor gibi ama tecrübesi olan arkadaşlarıma danışmak istedim
Mkrrm ozgeege en küçüğü biziz galiba 6+6 haftaligiz bizde çarşamba günü kalp atışlarını duyucaz nasipse🙏 çok heyecanliyim
ozgeege Mkrrm maşallah 🧿 Allah sağlıklı gebelikler nasip etsin inşallah hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız bizde yarın kalp atışı için gidicez nasipse 🙈
Mkrrm ozgeege hepimiz için Amin canım 🙏Allah sağlıkla kucaklarimiza almayi nasip etsin 🤗 kalp atışını duymusmuydun peki
ozgeege Mkrrm bi önceki kontrolüm 6+2deydi canım ama duyamadık geç döllenme de değil kese ile haftam birebir çıktı ama doyamadım yarın sabah sıkışık olarak gel dedi doktor kalp atışı için inşallah yarın duyarız yarın 7 + 4 olucaz nasipse 🙈👶🏻