Aleynaz06 Arkadaşlar 22. Haftadayım sol kasığımda kalkarken veya yürürken böyle kramp gibi bir batma oluyor. Normal mi?
minnosbirkiz Aleynaz06 çok ani hareket ediyorsanız ondan olabilir, ben koltuktan veya yataktan aniden kalkayım sanki bıçak saplanıyormuş gibi bi his oluyor, bi kaç saniye kitlenip kalıyorum, o yüzden sakince oturup kalkmaya başladım ☺️
Aleynaz06 minnosbirkiz o da olabilir haklısınız 3-4 gündür var. Devamlı değil ama gün içinde bir kaç kere oluyor. Doktor’a gittim enfeksiyon çıkmadı rahim genişlediği için olabilir dedi ama yine de tedirgin oldum. Bu haftalarda normal mi acaba bu