GamzeAglmz ben 2 tane kistim varken hamile kalmıştım ilk çocuğuma. Sonra o kistlerden biri doğumda patladı diğeri de hamilelikte küçüldü. Aradan 3 yıl geçti süreç içerisinde 2 tane daha kist oluşmuş be bunu da yine gebelik muayenesinde farketti doktor. Yani demem o ki kist varken hamile kalınabiliyorsa ameliyatından sonra daha rahat kalınır. İçini ferah tut.