Mervekaram22 Kızlar doğum yapalı 6 ay oldu korunan iğnesi vurdum 3 aylık vurduğum günden bu yana ara kanama sürekli lekelenme yaşıyorum var mı başına gelen ne zaman geçer 🙄🙄 Bu yüzden namaz kılamıyorum ve kendimi çok huzursuz hissediyorum
Aylaa123 Mervekaram22 korunma iğneleri adet düzenliği yapıyor deri altı imlantıda aynı şekilde yaşamanız çok normal
Sergul1425 Mervekaram22 adet kanaması 10 günden sonra özür sayılır her vakitte abdest alarak namaz kılabilirsiniz
hepoyleolurzaten__ Mervekaram22 koruma iğnelerin de bu tür sorunlar oluyor bende ilk başlarda hapı unutuyorum diye yaptırmıştım her hafta adet olur gibi kanamam oluyordu ve sancı cekiyordum bıraktım regilim düzene girdi
Epifizbezi Mervekaram22 ben bu iğneler hormonları alt üst ediyor diye duydum her kullanan kişilerden başka bir korunma yöntemi deneyin bence
Aylaa123 Mervekaram22 yani yapacağınız birşey yok korunma süresi bittiğinde tekrar yaptırmayın farklı bir yöntemle korunmaya devam edin hormonları etkilediği için adet düzensizliği yapıyor eşiniz korunsun . Yada doğum kontrol hapı kullanın. İyi bir marka seçerseniz adet döngüsünü bozmuyor düzene sokuyor hatta ben doğum kontrolden daha memnunum
Mervekaram22 Aylaa123 zaten süresi bittiğinde bir daha kullanmayı düşünmüyorum. Süre bittikten sonra tekrar devam eder mi ondan korkuyorum 😂
Aylaa123 Mervekaram22 hemen düzene girmeye bilir o kişiden kişiye değişiyor döngü bozuldumu kötü oluyor ya