Nuronzi Annelerim selam bugün sırtımın alt tarafından kasığa inen bir ağrı var böyle sızlayıp geçiyor hemen ve vajinal bölgemde baskı var 37 haftalığım sancım başlamış olabilir mi
sariniz13 Nuronzi evet başlamış olma ihtimali var ama alttan muayene oldun mu hiç ? Eğer sancın sıklaşırsa hemen hastaneye gitme bu süreci biraz evde geçir güzel bir ılık duş al sonrasında minik minik egzersizler yap doğumun kolaylaşır açılman daha çabuk olur inşallah 🙏