Biranne_64 o önlem amaçlı sizin için takılı bebek ve sancı için işlemler yapılmış zaten. Takip altında olursunuz. İnşallah uzun kalmazsınız ben ilkinde 3 gün yattım cehennem gibiydi. Bu gebelikte de 12 saat durabildim kendi isteğimle çıktım sancım yok diye gerçekten de kesilmişti sancılarım..
Endişe etmeyin haber veriyor bebiş yakındır gelmem haberiniz olsun herşeyi hazırlayın diyor 😂🥰