EnginDenizim ohoo yakınmış durumlarımız,ben de hafif de olsa bi müddet kullandım,dediğiniz haftada ağlama olayları bende de oldu,pasiflora için sakıncası yok dendi,deneyeceğim en azından çıkış yolu her zaman var,bir de tesbih çekmek iyi geliyor,dua ederek eğer inanıyorsanız faydası olur,ben de krndimce çareler bulmaya çalılıyorum,ana şunu biliyorumki yaşanan sıkıntı 10dk ya da 1saat olmadı 2 illaki geçecek,bize düşen o sürede dışarı çıkıp temiz havada yürümek 2insanla sohbet gibi kafayı dağıtmak