Cansu-2600 Bu hastanede nst’ye giren varmı ? Nst ucretlimi ? Kaç haftalıkken giriliyor 29+4 haftalığım doktorumla cumartesi günü görüşmüştük sormayı unuttum oda söylemedi henüz erken diye sanırım