Benim saçlarımda beyazlar olduğu için organik saç boyasıyla 26haftalıkken boyattım. Önce doktoruma sordum tabi amonyaksız boyalardan tercih et dedi dediği gibi yaptım. Birde hamile olduğumu bilmiyorken boyattım o zaman 3 haftalık hamileymişim. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadım