Haftaya 37 olup Doğum iznine ayrılacağım. Özelde çalışıyorum. Şirkete sordum yapmam gereken bir şey var mı rapor filan alacak mıyım diye. Sadece doğum olunca hastaneden doğum raporu alırsın dediler.
Bu kadar mı cidden ? Maaşımın devam etmesi için filan bir şey yapmayacak mıyım sgk bildirimi vs?
Bilenler varsa çok iyi olur.