Ftmnur11 Sirius22 ovitrelle 9.gun zaten pozitif ciksada dogru olmaz.benim bugun 16.gunum hala negatif .ama adet olmadim yarin test yapicam bakalim umudum yok aslinda da son testimi kullanicam
elif475475 Sirius22 testler bende hep negatif çıkmıştı. Ben adete 4 gün kala hastayım diye test vermiştim. Kanda pozitif görmüştüm.
Ftmnur11 Sirius22 hep negatuf cikiyor.adet olacam diye bekliyorum gelen giden de yok.olsa cikardi.cogu kisi 12.gun 13.14. Falan ogrenmis.benim 16.gun hala negatif .pozitif olmasi zor gibi geliyor
elif475475 Ftmnur11 50 çıktı 2 gün sonra tekrar vermemi istedi doktorum o gun da 110 çıktı. Şimdi 13 haftalık oldu
Ftmnur11 elif475475 50 deger dusuk degil aslinda niye gebelik testlerinde cikmamis sasirdim valla Sizde mi ovitrelle kullandiniz
elif475475 Ftmnur11 markasını hiç hatırlamıyorum biraz zaman geçti üstünden. Doktorum kendisi yaptı ben eczaneden alıp yanına gitmiştim
Ftmnur11 Elifjkl bugun 16.gunum benim.biraz once adet oldum.olmasaydim yarindi test gunum 15.gun test yapin insallah guzel sonuc alirsiniz