Herkese merhaba. 33 haftalık gebeyim. Hamileliğimi erken dönemlerinden itibaren hindistan cevizi yağı ve sebamed bio oil kullandım. Fazla yağlık ve yapış yapış oldukları için tabi günde iki kez kullanamadım. Çünkü işe gidiyorum kıyafetime bulaşıyor falan ama hemen hemen her gün de kullandım. Ancak şu an çok fena kırmızı derin çatlaklarım oluştu. Hiç bir işe yaramadılar. Yine yağ sürüyorum ama faydasız. Artık görünümü geçtim kaşınmasın yeter benim için. Cildiye randevusu baktım ama 15 gün sonra vs var ve bunlar 1 haftada inanılmaz arttı. Herkes aman kaşıma diyor ama bu çok zor kendimi tutsam bile uykumda falan kaşıyorum. Keşke en baştan lierac falan kullansaymışım. Siz neler yaptınız. Çatlaklar oluştuktan sonra iyi gelen yöntemler var mı? Liarac alsam şimdiden sonra fayda eder mi? Lütfen yardımcı olun 🙏🏼