39+6 da kontorle özel hastaneye gittim. 2 cm acilmam olmus. Sancım falan yoktu. Ertesi gün sabah yatirabiliceklerini söylediler gelmemi istediler bende suni sanci istemediğim için sabah gitmedim ama öğlen gittim acilmam ilerlemişmi diye nst çatı muayenesi oldum. Daha eve gelmeden biseyler akmaya başladı söylediğimde ise çatı muayenesinde sürdüğümüz jeldir dediler bende eve gittim. Suyum gelmeye başladı gider gitmez baya akmaya başladı ve sancım başladı dusumu aldım eşyalarımı topladım yemek flan yedim ama baya ağrı çekiyorum merdiven çıktım pilates topuyla hareket yaptım. Hastaneye gittik 20.40 da suyunun azaldığını söylediler doğumhaneye aldılar beni. Sancım olmadığı için mecburen suni sancı verdiler 4 cm acilmam vardı gittigimde biraz sancı çektim 6 cm oldu sonra biraz daha şiddetli sancı çektim cekerkende squat yapıyordum bacak açma hareketini yapıyordum ağrıdan yere yapisiyordum resmen sonra çatala alıcaklarini söylediler biraz daha acilmam olmus. Çatala çıktım ve ikinmaya başladım bı yarım saat fln sürmedi sanırım. 22.20 de oğlum dünyaya geldi 🥲 mis gibi kokuyordu bütün agrilarimi çektiğim bütün dertleri unutturdu. İyiki dogurmusum