Elayyy Kızlar karnı küçük olup bebeği iri bebek olan var mı ya bazen diyorum yanlış mı ölçüyor bu bebek bu kadar kiloyla nerde diye 😂 lütfen yaşayan cevaplasın.
Bendiyebiri_ Elayyy ikinci gebeliğim karnım hiç yok gibi ama bebeğim bugün 31 haftalık olduk 1775 Gr idi bebek iri ama karın yok iç karnimiz geniş ondandir
Eda1254 Elayyy iç karniniz büyüktür benimde aynı zamanda olduğum arkadaşlarım vardı bebeklerinizin kilosuna kadar aynıydı ama benim karnım onlardan küçüktü
Dilan_Deniz Elayyy bnm ikinci hamileliğim göbeğimde küçük 34 haftalığım duymadığım iğrenç şeyler kalmadı ama doktorun bana kilosu gayet güzel,güzel bir kız bebek doğuracaksın dedi bakalım
Ceoki @Elayyy beeen karnım çok büyük değil normal ama bebişim 2 haftaya yakın önde kilosu tombik 🤣 bende aynı şeyi düşünüyorum nasıl iri ya bu diyorum elliyorum kolu bacağını diyorum minicik işte eli ayağı 🤣🤣
Elayyy Bendiyebiri_ rahatladım ya acaba doktor mu yanlış ölçüyor diyordum en son gittiğimde 2 defa ölçtü çünkü karnın büyümüyor maşallah diye
Aybukedemirkale Bendiyebiri_ benimde 30 haftalık bir gün önce 1500 gramdi ertesi gün 1615 gram dedi iki hafta önde gidiyo ztn karnım göbek gibi yani kimse hamile demiyo 😅
Bendiyebiri_ Elayyy ikinci gebeliğim hala karnım yok 😂😂 sıkıntı yok merak etme sağlıklı olsunlar ha karın olmuş ne olmamış ne
Sedadvc Elayyy Benim de öyle. Karnım hiç yok. 32. Haftadayim. Geçen hafta bebeğim 1896 Gr çıktı. Hayret ettim. 😂
Bendiyebiri_ Aybukedemirkale ben zayıfjm 51 kiloyum beni gören kendi karnını gosteriyo biz daha hamileyiz falan diyor 😂😂