1Demett Sepet beşik veya bunun arasında kaldım son karar olarak bundan almayı düşündüm. Daha rahat taşıması daha minimal diye. Kullanan memnun kalan var mı? Oda kurmayacağım şuan o yüzden büyük birşey istemedim. 🤔
Momellaa 1Demett bunun hamağı var bende çok engin bide parkede falan altı çok kayıyor çok güvenli değil
tatlibebegim_ 1Demett bende bunun grisini aldım vidaları çıkıp duruyo sallarken bebeğim düşücek diye koymuyorum içine
Renaaa 1Demett Marmaris Hamak beşik ve Milas hamak beşik var. Biz Milas aldık ama Marmaris daha güzel sanji demirleri daha kalın. Bebek zaten dönemediği için ve katlayıp seyahati kolay kemeri de var. Biz memnunuz bir yere gidince hala kullanıyoruz 1 yaşında artık. Ama Bu daha çukur daha güvenli Kurtarıcı bunlar 🤍
mervemurat16 1Demett annem ve kayınvalidemin evinde var kullanışlı ama 1 yaşına kadar anca sığar belki uzun süre düşünüyorsanız normal beşik alın derim
1Demett mervemurat16 suan ona oda kurmayacagim icin boyle bisey dusundum oturdugum ev cok genis degil oda bi sebep
Mervealya1992 1Demett bnmde evim genıs degıl anne yanı park beşik alacagım tam yatagımjn yanına bu tarz besıkler boşa masraf bnm kızım cok hiperaktifti 5 aya kdr bıle kullanılmıyor ayaga kakmaya calısıyordu düşme tehlıkesı cok var bunlarda
yesim_gzlyrr İlk attığınız bende kullandım sadece 6 , 7 Ay kadar kullanabiliyorsunuz daha fazla kullanan vardır ama tehlikeli oluyor bebek tutunup kalkmaya başlıyor sonrasında düşme riski çok yüksek oluyor
Belginylmz 1Demett aynısını kullanıyorum 7 buçuk aylık bebeğim hayla kullaniyor çok rahat aşırı memnunum kendim kurdumbunu
elif475475 1Demett bu bende yok ama yengemde vardı. Çocuk donmeye başlayınca asla konforlu olmuyor. Daha sık uyanır bunlarla. Sallamaya alışır ki çok gereksiz bir şey. Ne kadar az sallarsanız büyüdükçe o kadar rahat edersiniz. Odasına yolluyorsunuz kendisi uyuyor 1 yaşından sonra sallamamak için ben bu tarz bir şey almadım. Park beşik daha mantıklı gibi
Sinifcianne34 Park yatak daha iyi bence. Hem toplanıyo yer kaplamıyo. Nereye gitsek yanımızda götürdük. Sallanma özelliği de var bendekinde gerekirse kullandık. Tavsiye ederim böyle bi modelden kullanışlıdır diye düşüyorum
Birmucize 1Demett annemlerde kalmak için almıştım. Çok kötüydü iğrenç ses çıkartıyordu sallayınca ve hemen kırıldı demirleri . Belim kırılmıştı sallamak için bebek annemden döner dönmez çöpe atmıştım sinirden 😂 hamak beşik alın şimdi onu almayı düşünüyorum ebebekte var