beyazmelegim Bende 18+5 haftalığım dün kontrolde doktoruma sordum daha bebeği hissetmeye erken daha bebeğin küçük hissedemezsin dedi içiniz rahat olsun az sabır 1 kaç haftamız kaldı hissedeceğiz inş🥰