Mhrii Benim ilk bebeğimin 7. Haftada durmuştu ikinci de kimyasal olunca doktor bir dahaki gebelikte hem kan sulandırıcı iğne hem de hap başlıcaz demişti kan pıhtılaşması çıkmıştı bende. Şimdi ki hamileliğimde direkt başladık öğrenir öğrenmez ve 21. Haftayı ilk defa gördüm sağlıklı ilerliyoruz çok şükür. Sizin iki tane sağlıklı çocuğunuz olmuş ama corona aşılarından sonra diğer kayıpları yaşadıysanız bence bi pıhtılaşma testi verin genetik araştırmada.