fundayil Merhaba annelerim, sezaryen sonrası iz kalmaması için neler kullandiniz? icerik olarak hangi kremleri tercih etmeli bilgisi olan varsa, kullanip memnun kaldigi bir urun bilenler varsa paylasabilirmi lutfen :)
Dunyam28 fundayil benim doktorum iz için bana contractubex vermişti, doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz.
surprizbebe fundayil 9 yıl önce bana sadece fito vermişti doktor. O kadar ince bi çizgi ki belli bile değil. Bence doktorun başarısı oluyo biraz da şans işi yani
fundayil Dunyam28 peki faydasini gordunuzmu ? ben ilk sezaryenimde bi krem kullanmistim doktorun önerisiyle ama cok faydasini göremedim
Fulya90- Ne yaparsanız yapın sezeryan izi geçmez benim estetik dikiş olmasına rağmen izi belli oluyor kesilen yer maalesef eski halini alamıyor
Dunyam28 fundayil alın tabii fakat bu bir süreç hemen geçmez onu da unutmayın 🤗ben sezeryan olalı 4 yıl oldu hangi ara iyileşti hatırlamıyorum 🫠
fundayil surprizbebe benimki de ince bi cizgi seklinde, 2.sezaryenim bu, ilki de ince bi cizgi seklinde kalmisti, bikini bolgesinde kaliyor ve belli olmuyor aslinda. ama izi minimum seviyeye indirmek istiyorum yinede
cgnduru fundayil contractubex kullan canım ameliyat izi için bir krem en minimum seviyeye indirir izi 2. Sezeryan olacağım 2 kutu aldım şimdiden 😂
Hamide_00 Canım ben doğum yapalı 3 yıl oldu sadece çizgi halinde görünüyor bence doktorun faydası oluyo estetik dikişle yapmıştı kaç yıl geçse de bence gitmiyo o izler
fundayil Hamide_00 evet bende de ince bi cizgi seklinde, aslinda bikini bolgesinde oldugu icin cok da belli olmuyor ama minimum seviyeye indirmek istiyorum insallah krem ise yarar ☺️
cgnduru fundayil eczaneden alma çok pahalı ben 2 tane aldım 1500 e freshecza sayfasindan daha uygun oldu. 5 sene önce eczanede benden 1000 TL istediler şuan Allah bilir kaç