Umutmirzainci Merhaba perşembe günü planlı doğumum olacak,sezaryen olacağım yanımda götürmem gereken yiyecek içecek var mı ? Mesela kayısı kompostosu düşündüm ben bi de lohusa şerbeti.. İkramlık süs hediyelik vs yapmıyorum yapmadım kendim için söylüyorum 🤭😁
BusZeyRas Umutmirzainci lohusa şerbeti ikram içinse götürdüm ben de ama asla kendim içmedim çünkü çoook şekerli içemedim daha doğrusu😂 gelenlerin sıcak çorba getirmesi çok önemli sezeryandan biraz saman sonra çorbaya izin verilşyor çünkü🌸
Miskinim Umutmirzainci komposto kayısı mutlaka götür. Nescafe al yanına spinal olursan kahve içmen gerekiyor. Sıcak su hastanede vardır yapar içersin.
ogretmenanne2024 Umutmirzainci 2 su bir arada kahve ağrı için ve rezene çayı gaz sorununa iyi geldiğini duydum
BusZeyRas Umutmirzainci kesinlikle 🥰 bir de ben spinal oldum yanıma türk kahvesi makinamı, fincanımı gmtürdüm günde 2-3 tane türk kahvesi içtim çok güzel attırıyor spinali. Nescafe tercih etmedim çünkü sağlıklı değil hele ki 3 ü veya 2 si bir arada asla. Eve gelince de bol bol filtre kahve tükettim
BusZeyRas Umutmirzainci götür canım portatifse ben bu doğumda da götüreceğim inşallah türk kahvesi hem sağlıklı hem de cidden iyi geliyor. Benim sancılarımı bol yürüyüş, boool su ve kahve dindirmişti çok kolay atltmıştım bin şükür🥰