Ceydanatishka Kızlar ağrım dinlendikçe geçmedi oturup kalkarken bıçaklıyorlar gibi oluyor ve yürürken acıdan duvarlara tutunarak yürüyorum iki gündür böyle oldu bugün daha bi fena oldum magnezyumda içtim leke falan yok şükür randevu aldım doktora gidicem böyle acı ağrı başına gelen varmı neden oldu bana bu yardım edin 🙏🏻
Yektaruken Ceydanatishka benimde hiç bir farkı yok kurşun yemiş gibi oluyurum oturup kalkamıyorum rahat ,iş falan çok zor geçen gün gittim dr Bebek baskısından okuyor bi sorun yok dedi bende kesin diyurfum ya erken doğum ya düşük artık neyse çok şükür korkulacak bişey tok çok fazla ayakta kalma hafif yürüyüş yürüyüşlerde mutlaka dinlen 5 10 dk da bir dedi
Ceydanatishka Benimcanimoglum_55 istınye liv hospitaldan randevu aldım canım detaylı usg vardı bugün gidicem perinatolog ya daha iyi anlar insallah
Serpogrtm Ayni haftadayiz canim aybisi banada oluyor magnezyum ve sade soda icitim ılık duş aldim uyudum agri bana misin demedi birde makattan kasiga doğru bir ağrı oluştu, doktor bebek kendine yer aciyor falan demisti
Ceydanatishka Serpogrtm Yaa inşallah öyledir canım biyerde okudum suyu azalmıs birinin ondan olmuş yatış vermişler umarım öyle bişey yoktur ❤️🙏🏻
Ceydanatishka Yektaruken bende 2 ay oldu proluton iğne vuruldum düşük riski var diye sonra eğilip kalkarken hep ağrı kaldı bende ilk ondan sandım ama yok inanılmaz bi acı ağrı ya doğuruyorum sanıyorum
Yektaruken Ceydanatishka size de geçmiş olsun gidebildiniz mi detaylıya ne denildi acaba vende gideceğim orda bu ağrının sebebi bilinir mi ki
Ceydanatishka Yektaruken canım girdim doktor büyüdüğü için dedi bebek iyiymiş çok şükür yüzünü falan görünce ve büyüdüğünü görünce çok duygulanacaksın canımm gir mutlaka
Yektaruken Ceydanatishka adınıza sevindim, sağlıkla kucağınıza gelsin inşallah tabiki gireceğim haftamı bekliyorum 🥰oğlumun hala CD açıp beraber izleriz detaylısını şiödi de kızım için gireceğiz 🥰yüzünü görüyorum doktorymdaki muayenede kontroller renkli zaten ❤️🥰