33 haftalik gebeyim ve gece sabah kadar kollarim ve ellerimin ağrısından uyuşmasından uyuyamadim. Gecen hafta doktor kontrolumde doktoruma ellerimin ve kolumun uyustugunu söyleyince yan yatmaktandir dedi. Ama bu gece gerçekten inanılmaz bir ağrı ile uyuyamadim sabaha kadar hic böyle bir sey yasayan var mi ? Bu arada bacak kramplarim ya da başka hic bir sorunum yok.