Pinarkorkmazer Geçmiş olsun 🌸
Çok ağrınız varsa tuzlu gargara yapabilirsiniz birde karanfil bulabilirseniz karanfil koyun ağrıyan dişinize uyuşmasını sağlıyor..
Gebelikte ilk 3 ay ve son 3 ay tedavi, operasyon yapmıyorlar diye biliyorum..
Ama yine de doktorunuza danışın..
Ana burda çok gördüm doğumuna 1-2 ay kala diş çekimi vs olduğunu doktordan kağıt alıyorlardı sanırım onay lazımmış..