Senonif Bat 7, ama bence 10. Yola çıkıyoruz birazdan maalesef cenazemiz var orda test yapma imkanım olmayacak. Belirtilerim yalnızca mide bulantısı biraz da kaşık batmam vardı ama o da artık yok ![](
Munevver_kaplan_33 Senonif başınız sağolsun öncelikle testimizde kirmizlik değilde o çizginin beyazlığı belli oluyor gibi kendi gözünüzle baktığınızda bir pembelik kırmızılık varsa bence var benimki testim 3 gün geciktigi halde hicbirsey çıkmadı 3 4 saat sorna çizgi belli olmaya başladı hem adet gününe de var eğer tekrar yapabilme imkamin varsa adet gününde yap derim şimdi kendini var yok sitresine katma Cnm
Senonif Bir_nazenin01 Allah razı olsun 🤲🏻 İki tane test var zaten yanında yeşilliği olan awox marka diğeri artımed markası hcg değerleri farklıdır diye iki tane yaptım ama ikisi de aynı galiba
mavisevenanne Karartma yaparak atar mısınız? Bi de ilk idararla mı yaptınız gerçi olunca ilki sonu farketmiyor her türlü çıkıyorda. 2 çizgide aynı anda mı belirdi ya da 10 dk içinde mi?
Senonif mavisevenanne ilk idrar ama gece 2’de yattım 4.30’da kalktım o saatte yaptım ne kadar ilk sayılırsa artık 🙃 bu awox marka testi hep kullanıyorum üzerinden günler de geçse kuruma çizgisi çıkmıyordu şimdi böyle kırmızılık olması umutlandırıyor. Zaten şimdi cenaze işleri felan derken test yapmam. Uygulamaya göre yarın adet günüm ama olacak gibi değilim hiç. Bakalım yine yaparım atarım o zaman
Senonif Munevver_kaplan_33 3-4 saat sonra belli olduktan sonra pozitif haberini aldınız mı kanda 🥰 benim yapar yapmaz böyleydi hatta ben de şaşırdım ilk beklemiyordum çünkü
Munevver_kaplan_33 Senonif evet erken gebelik yaptım 3 gün gecikmesiydi hicbirsey çıkmadı testi atmadım sonra öylesine gidip baktım gözle gorulem bir belirginlik vardı diğer gün tahlil verdim 324 çıktı değerim şimdi 31+6 günlük olduk kızımla
mavisevenanne Senonif ben göremedim malesef ama geç döllenme falan olabilir garanti olsun diye adet geçmesini bekleyip kan testi verin ordaysa zaten bir şekilde ben burdayım diye belli eder kendini inşallah istediğiniz gibi sonuçlar alırsınız 🤲