sevvalcik Kızlar Nişan dedikleri şey hafif pembemsi sümüksü birşey olabilir mi demin tuvalletimi yaptiktan sonra bu şekil birşey geldi 40. Haftadayim ve bu şekil gelmeden önce sancimda vardı
miavega sevvalcik merhaba ben de bugün 39 oldum. Gece adet sancısına uyandım büyük tuvaletimi yaptım birkaç defa sancı azaldı. Şimdi belimde ufak ağrı oluyor arada. Sizin sancınız da adet sancısı gibi miydi?
nuurmiss sevvalcik bence nişan o herkeste kan gelmiyor pembemsi olan var hiç nişanı gelmeyen varmış öyle okumuştum
sevvalcik nuurmiss banada öyle geliyor 11 den beri sancım var ve şimdide böyle bir şey geldi ilk defa biraz daha bekleyip giderim hastaneye olmadı
Dilaninannesi sevvalcik biraz daha bekleyip gidicem hastaneye yaklaşık 5 6 dk da bir belimden karnıma doğru agri vuruyor ve karnım sertlesiyor 30 sn faln sürüyor agri
nuurmiss sevvalcik Dilaninannesi kızlar hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah bana da haber verin olur mu 🥹🥰
miavega sevvalcik anladım benim de öyleydi ama çok azaldı şu an yok gibi bir şey. Muayene olmaya gideceğim öğlede. Sizin açıklık falan bakıldı mı?
miavega sevvalcik nasılsınız, doğum yaptınız mı acaba 🥹 ben de doktora gittim. Rahmim çok yumuşamış yarın doğum olabilir dedi doktor.