Herkese selamlar güzel anneler. Benim 3 sene sonunda ikinci sezaryenim olacak acaba nasıl olur daha önceden iki kez sezaryen olanlar aydınlatabilir mi beni birinci de ne yaşadıysam ikincide de aynı şeyleri mi yaşayacağım eğer çocuk normal gelirse nolacak çünkü ben ilk sezaryen de atoni geçirmiştim bu zorunlu sezaryen olacak sizlerin arasında varsa atoni geçiren ya da ikinci kez sezaryen olacak olan sormak isterim