Evet, göz Dr götürmen daha iyi olur. Ama telefondan iletişim kurduğunuz çocuk dr’nuz varsa görselle durumu belirtin genel de damla veriyorlar. Oğlum sık yaşıyordu Dr yanına gitmeden fotoğraf görseliyle damla ve yüz yıkama losyonu verdi. Bir de bu durum bulaşıcı kuzum benim bir gözü düzelse ötekini ovuşturursa tekrar geçiyor bir an önce Dr iletişime geçmenizi öneririm