Birmadamm66
Ben hastaneye gidememistim kızım emiyirdu yeni doğum yapmıştım sütüm sagarak gelmiyordu birde kış ayıydı ocak onunla gidemedim.Kaldi öyle.Türkcesi ne bilmiyorum ama ben atkalon kullandım birde.Pamuğa tökdüm oraya koydum.Peki hiç oraya baktırdınızmı.Ilik suda oturmaya çalışın.Oda iyi geliyor.Allah yardımcımız olsun🤲🏻