Zeyyaleyyy aynen canım 13 8 de yüksek 10 6 11 6 falan 12 kadar normal benim 13 8 13 9 dan aşağıya hiç dusmuyordu 15 9 oluyordu protein kacagina hep bakildi haftada 2 kere idrar tahlilili verdiğim oldu son zamanlarda proteinde çıktı bebeği alsak daha iyi olur dedi doktor ama ben aldırmadım takip ede ede 36 haftaya kadar geldik doktor artık almamız gerek dedi bisey olacağı için korktu birde protein kaçağı çıkınca bebeğimin kilo alması durdu çok güzel kilo alıyordu 36 haftada 3.125 doğdu çok şükür şuan 4 buçuk aylık olduk iki gebeligimdede tansiyonum çıkıyordu ikisine sağlıklı inşallah sizde sağlıklı bisekikde bebeğinizi alırsınız