Hanımlar bebiş bir haftadır benimle. Doktor oda sıcaklığı 24-26 dedi diye ben klimayı 26-27de çalıştırıyorum 26ya sabitleniyor hemen hemen. Termometreden kontrol ediyorum üzerinde yarım kollu badi, üstünde ince tulum, onun üstünde de yarıya kadar pamuklu battaniyesi var e bebekten aldığımız. Ama bebek hiç emmek istemiyor hep uyumak istiyor acaba sıcakla alakası olabilir mi? Bana serin geliyor diye bazen kapatıyorum üşüyecek diye korkuyorum ama bunun doğrusu nedir bilen var mı? Mayışıyor olabilir mi benim bebiş? Bu klimaya 22-24 diyen de var acaba ben sıcakta mı kullanıyorum?