Banyoda oturur vaziyette ayna koyup bakarak jiletle alıyorum. Elbette ağda gibi olmuyor ama hem ağda acısı çekmek istemiyorum hem de temizlik açısından şuan riske girmek istemiyorum malum gidip bir de mikrop kapmak var. Doğum sonrası toparlanınca lzere devam