ben evlenli 9 gun sonra 1 yıl olacak 2 ay istemedik sonrasında surekli problem çıktı bulunduğum şehirde sudan zehirlendim yattım yatak döşek eşim 2 kere taş düşürdü 3 4 ay kadar da oyle gitti evimizde değildik çatı sorunu oldu kaynanamgile gittik derken eşim işten ayrıldı iyi maaş alıyordu 4 ay göndermedim cocugumuz olur diye sperm testine bile ikna ettim temiz çıktı ve artık geçim derdi yüklenmeye başladı sagolsun kayinbabam ve kaynanam destek oldular en son 9 haziranda regl oldum ve o ay myom tedavisine baslicaktim bir sonraki ay adet olunca gel demişti doktor bekledim bekledim yok eşim işe gitti tam 9 temmuzda. Derken 1 hafta geçti asla gecikmez ve ben myomdan dolayi artık ümidi kestim tedavi olmak için kendimi hazırladım derken test aldim ve yüzlerce yaptığım test ovulasyonlar ne kadsr boş geldi 2 cizgiyi görünce duyguyu yitirdim o an ve koşarak anneme gittim annemin anlatmasiyla (zırlayarak) 😅 testi gösterdim herkes diyordu stres yapma olur ben saçmalıyor bunlar dedim test yapma bak o ay tutar dedi o ay test yapmadım hatta cok afedersiniz iliski olduğu günleri not tutuyordum takvim uygulamasından hiç aldırış etmedim ne de olsa myom vardı çocuğum olmasına engeldi benim kafa bir rahatladı simdi 8+ 3 olduk rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥰🥰🥰