mervemurat16 SenAlp24 ben biogaia ve metsil kullandım ayrıca mama kullanıyorduk kolik maması ile değiştirdik mamayı
Fyz_a SenAlp24 keci sutlu mamalar oneriliyor genellikle benim oglum da cok gazliydi keci sutlu olanlari kullandik bir sure
mervemurat16 SenAlp24 evet gazlı bebeklerin maması ayrı oluyor ben sma comfort kullanmıştım aptamil conformil de almıştım ama onu hep kustu birde evolve markası ac olan kolik mama