Eşimle son aylara kadar birçok isim düşündük iki isim koyacaktık ve ben kızımın ilk önce baba demesini ona benzemesini çok istiyordum ona düşkün olacağı zaten kaçınılmazdı 😄 isim olarak da onunkiyle aynı kökenden gelsin istedim Selim’e uyumlu Eslem ismini yanına da Sena’yı uygun gördük 🎀 ikinci bebeğimize erkek dedi doktor ama kesin değil eğer erkek olursa yine iki isim olsun dedim biri Selim olacak yanına da ona uygun bi isim düşüneceğiz. Yağız Selim, Yavuz Selim gibi