sevgul43_ Ben happy Kids e geçiş yaptım. Ama burda olduğum günleri özledim.. hamileligin keyfini çıkarın kızlar.. 🥲🤣 prenses günlerimizmiş..
cLearQueen sevgul43_ herkes icin gebelik prenses gibi gecmiyo malesef.. yazan: yüksek riskli bir gebe 🥲
Newmom1234 sevgul43_ oyyy oyy bu sıcaklarda piremseslik kalmadı sıçan gibiyim suya girip girip çıkıyorum . Not Mardin sıcağından kavrulan bir gebe .
Adsizbiri Sevcan62 ayy bende de çok heycan Allah’ım sağlıkla doğsun bebeklerimiz inşaallah sağlıkla gelsin 🤲🤰🥰