Ben öğrenmemin üzerinden 1 ay bekledim ve 8+1 de gittim. İmom Omega kullanmaya başlamıştım. Kan da vermiştik. Ama dün gittiğimizde kalbi atıyordu dinleyemedik aşırı küçüktü 5 haftalık dedi doktor. Geriden geliyor 3 hafta geö döllenme de değil. Ne olacak bilmiyorum. Pazartesi tekrar gidecem dinleyebilmek için :/ Hayırlısı