Melove bence bu şekilde genelleme yapmak çok doğru değil doktorum kadın ve çok tatlı birisi hiç bir egoist davranışına denk gelmedim , mutlaka olanlarda vardır ama bunun kadın ya da erkek olarak ayırt etmek bana çok mantıklı gelmedi ben de erkek doktorlarla pek iyi anlaşamadım mesela