Kızlar.. şimdi 24+6 im 23+6 da gittimde bebeğin karnı 27+3 idi ama kafası ve bacaklarında 1 hafta ilerideydi ama karni kafama takıldı böyle bişey olan var mı bir sroun olur mu o haftalarda eşik evde isi karbonhidrat biraz fazla kaçırdım saniirim geriye düşer mi boyle gider mi başına gelen yardımcı olabilir mi yarın birsaha kontrole gideceğim