cansu_dgn Kızlar bugün adetimin son günü ve sol yumurtalığımda çok fazla sızlama var neden olur acaba? Yumurtlama belirtisi mi benim yumurtlamam adet bitimi olur genelde ama anlamadım çok fazla sızlıyor
merva35 canım çok kafana takma inan ki ben kendimi hamile sandım süt hormonum yükselmiş sende sal boşver rabbim verirse verir
cansu_dgn merva35 yok ben hamilelik belirtisi olarak söylemedim zaten adetimin son günü bugün. Aynısını yaşayan varsa belki neden olduğu hakkında fikir verir diye sormak istedim